コンサルティング業界 秘書

大手外資系コンサルティング企業
Our client is seeking a highly organized and discreet Executive Assistant to provide comprehensive support to multiple Partners within their Japan consulting practice. This role requires a proactive individual who thrives in a fast-paced environment, demonstrates impeccable attention to detail, and can effectively manage cross-border communications, complex schedules, and high-priority tasks.


仕事内容
• Provide day-to-day executive-level administrative support to multiple senior leaders
• Manage calendars, coordinate meetings, and organize travel arrangements across multiple time zones
• Prepare and proofread documents, presentations, and reports in both English and Japanese
• Handle confidential correspondence and sensitive client information with discretion
• Process expense reports, timesheets, and internal documentation in accordance with company policies
• Serve as a liaison between executives, clients, and internal departments
• Assist in planning events, team off-sites, and client engagements
• Support internal initiatives, special projects, and team coordination as needed


対象となる方
• Bachelor’s degree or equivalent experience
• Minimum 3–5 years in an Executive Assistant or senior administrative role within a corporate or professional services setting
• Native-level Japanese and business-level English proficiency (both written and verbal)
• Strong knowledge of Microsoft Office Suite (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
• Experience supporting multiple stakeholders simultaneously is highly preferred

オファー内容
• A dynamic and inclusive workplace culture
• Opportunities for professional growth and cross-border collaboration
• Hybrid working environment to promote flexibility and work-life balance
• Exposure to global business operations and high-profile client work

今すぐお問い合わせください
最新のレジュメでご応募いただくか、今すぐお電話ください。
本件以外の求人に関するご相談も承ります。お気軽にお問い合わせください。

求人概要

雇用形態
正社員
業界・業種
会計事務所・監査
勤務地
東京23区内
専門分野
事務
給与
コンフィデンシャル
参照番号
1118233

コンサルタントにご相談ください

この求人は Keicelyn Alvarez, が担当しております。お気軽にご相談ください。, オフィス: 東京本社
〒106-6038, 東京都港区六本木1-6-1

Tel.: 03-4565-5939

条件が近い案件

  • 急募案件:オフィスアドミニストレーター

    【選考はすべて英語】グローバル環境にて秘書総務経験・英語力を活かしご活躍いただけるエキサイティングなポジションです
    東京23区内給与は候補者の能力や現収によって決定します
  • エグゼクティブアシスタント(社長秘書)

    【急募案件】グローバルに展開をする大手外資系メディアカンパニーにて社長秘書のご経験を積めるチャンスです!
    東京23区内ご経験・スキル・前職給与を考慮の上決定
  • シニアレセプショニスト/オフィスアシスタント

    成績応じて正社員の可能性もあり!英語力が活かせるお仕事*オフィスは虎ノ門のきれいなビルです!ご応募お待ちしております。
    東京23区内